Wat doet pradd?

Van PR strategie bedenken tot en met deze uitvoeren. De uitvoering zal waar mogelijk door jullie eigen mensen gedaan worden. Pradd denkt altijd in de combinatie van offline en online PR. Deze zijn niet los van elkaar te zien. Alle onderdelen van het PR vak die nodig zijn, kunnen worden geleverd.

  • persrelaties, persberichtgeving, persevent
  • marketing PR
  • corporate communicatie
  • reputatiemanagement
  • crisis PR
  • mediatraining en mediacoaching
  • interne PR

Ook voor bedrijven

We worden soms ook direct benaderd door merken of bedrijven. Omdat ze PR willen toevoegen aan hun eigen communicatiemix. Tijdelijk voor een campagne, introductie, crisis of wat structureler. Dat doen we ook. En ook dan kijken we wat de eigen communicatiemedewerkers kunnen doen. Zo blijven de kosten overzichtelijk en leren eigen medewerkers het PR vak beter kennen. De propositie van Pradd zorgt dus dat organisaties en bedrijven ons soms ook direct als hun PR bureau inhuren. Knab, FNO, Sodexo, Goodwell Investments, Hersenstichting, SciSports, BrightPensioen, KWF Kankerbestrijding, Old Amsterdam, Maaslander, WePayPeople, Ottobock en ixorg zijn daar voorbeelden van.